Pages

Tuesday, October 12, 2010

Trip to Zoo Melaka : EDISI :I love Nature!





                                              



Zoo Melaka!!Akirnya kami datang!!Yahoo!!Dah lama rasanya tak pergi zoo...paling last pon tym darjah 6 kot.Kat Zoo Melaka gak lah.Hehehe...Pasal trip PHarMacy VEterinary(PHARMVET)...ni pon pasal amek kursus elektif dalam jabatan lah Dara boleh pergi semula.Dah tua-tua bangka pon x kenal haiwan-haiwan kat muka bumi ni.Memang syok la pergi ngan kawan-kawan walaupon dah tua bangka.Hehe...Nak tengok apa yang kami buat?Jom....layan!


So,statik la diorang berdiri cayalah.Ingatkan replika,rupanya haiwan sebenar kot...Inilah Milky Stew

Si abang rambut tebal ni telah menjadi kegilaan Pharmers gurls.Siap sampai kena belai lagi rambut dan telah menyebabkan Pharmers boy naek jeles.Boleh lak tuduh dia ni dekat ngan perempuan je.Lelaki? xmawla!hehehe.Adatlah.Kena ada tarikan .

I like diz pic.Bukan orgnye erk.

Inilah Noni.Pelakon Anna and the King gitu.Bergambar dengan artis ni.




Mari lihat gelagat mereka!
Huhu...macam2 ragam ada .Kalau boleh try la interpret sendiri apa yang mereka tengah pikir...

Geng lepak2

Macam tahu-tahu je orang nak amek pic.


Sarkas

Pikir cane nak seberang sungai ni erk?

Termenung jauh?

Macam gaya2 pakcik tunggu kat pintu rumah

Bye2.

2 comments:

HiGHNeSS FiQ said...

zoo??
adoyai, mmg dh lama xp zoo..
tp aritu da g petting zoo, kt tambun..
kire zoo la jgk~ hehe ;)

miSz TiQue said...

watpe g tambun?huhu.blan 12 ni kna g tambun gak..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...