Pages

Tuesday, November 30, 2010

Lagenda Budak Setan : Farid kamil &......[Versi (P)]

Korang mesti dah tengok cite ni kan?Tapi kat sini Dara bukan nak cerita pasal Budak Setan versi laki ni.Tapi nak cite pasal budak setan versi perempuan.hahah..Enjoy ya...


Inilah budak yang Dara nak cerita.Orang gelar dia Atiq walaupon nama panjang Atiqah.Barulah nampak maskulin sket.Tak seayu Ayu(lakonan Lisa Surihani dalm Legenda Budak Setan),lemah lembut segala....Dia xsuka jadi feminin2 ni...ape kelas kalu nak jadi budak jahat bertaraf 5 bintang kan.Walau dia xsuka jadi feminin,dia tak anti-perempuan.Cuma anti perempuan gedik je.

Kat kolej dia,mang jahat dia masyaAllah!Hanya tuhan yang tahu.Suka ganggu orang lain.Pukul orang la, belasah la kenakan orang la...macam2 benda jahat la dia buat.Benda yang paling dia suka wat pakai kostum ala-ala nenek kebayan ntah hantu ape...pastu takutkan anak Dara lain yang lalu lalang kat tempat yg dia target...siap mengilai macam pontianak lagi .Geng2 dia pon join sekali kenakan orang.Bukan setakat Dara dikacau,Teruna lain pon pernah kena dengan dia.
Ada seram?kahaha...
Kaki pukul no.1
Semua orang takut dengan dia.Tengok renungan dia pon,dah rasa seram sejuk.Takut kena belasah ke apa ke.Budak jahat no. 1 tu kat kolej.Kira semua orang respek r....Wahahaha..


.Tetiba nak dipendekkan cerita adalah seorang budak laki baru masuk kolej tu.Nak taw cne rupa budak tu?Jeng jeng jeng...

Mari kita gelar jejaka ini Mr FK sahaja.Kali pertama Atiq nampak dia,bergetar hati.Cinta pandang pertama kot.Oh,xsangka gadis jahat ni boleh suka kat sorang lelaki.Dia nafi-nafi pon,last2 xley deny perasaan dia.
Nak tahu apa yang Atiq buat lepas tu.Terus try jadi ayu gitu...feminin......siap mekap2...pkai bju warna kontra ...semata nak menarik perhatian si FK ni....Siap tukar nama gelaran jadi Ika lagi biar nampak ayu.
Tapi rupanya ada seorang gadis lain yang suka FK.Orang gelar dia Princess pasal dia suka pakai baju ala-ala puteri Fairy Tales.Perasan puteri la tu walaupon memang dia ade la jugak darah raja ...hahah

Atiq dan Princess ni masing-masing cuba mengambil hati Mr FK.Macam-macam la...tapi FK buat dek je...jual mahal kot.Buat-buat biasa.Anggap kitorang ni kawan je.Atiq dan Princess plak bergaduh je kerja diorang semata-mata nak mengorat FK ni.Biar berputih mata,jangan berputih tulang.(betul ke ni?)Pagi,petang ,siang dan malam tak gadoh memangla.

Nak pendekkan cite, Mr FK ni nak pergi belayar bersama-sama dengan geng-geng dia.Sempat jugak dia mengucapkan selamat tinggal kat diorang berdua dengan tersipu-sipu malu.Diorang pon berbunga gila r. =D

Dikhabarkan FK ni hilang tym belayar.Gelabahla diorang.Sanggup tempah tiket sama-sama untuk naik kapal persiaran.Semata-mata nak cari FK.Nak naik bot,feri atau sewaktunya xde kelas pulak Walaupon kemungkinan untuk mencari FK rendah.Dah angau sangat nak wat cane kan.Bila masa diorang jadi ngam?Hahaha...Pasal FK punya pasal.Semua benda jadi no hal lah.Yang musuh pon bley jadi kawan.

Selepas seminggu diatas,kapal persiaran tu.Dengan teknologi seperti FB dan Twitter,diorang mendapat tahu si FK telah selamat dan seorang gadis telah menjumpainya.Gadis tu dengan Farid Kamil pulak telah jatuh cinta.Siap masuk paper lagi!

Dua-dua frust la.Tapi nasib bek dua-dua tak dapat,so kira adil la kan.Hehehe..r.Dah alang-alang kat kapal persiaran,carilah satu-dua balak ke ape ke.Kompem2 ramai yang kaya.Bolehla jadi pisau cukur kejap....cukur duit diorang.Hahahha...

Ni kisah budak setan ke pisau cukur ni?Tibe-tibe kompius.Mungkin kisah budak setan yang jadi pisau cukur.

Ending?Tak payah ending ok?Baru tergantung ada sambungan.

Motif cerita:Pikir-pikir la sendiri.

8 comments:

ahsfantasy24 said...

hehehe..
untung ny FK de orang duk brebut mnwan hati die,
hehe btw nnt kwn awk kompen dpt yg ag ensem,
sbb die pn comei lotey..hehe :)

miSz TiQue said...

kawan sye tu da ade bf pon.muka bf dia cam awal ashaari lg....hehe

miSz TiQue said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sgt mnarik citer nie..x frust pun x dpt FK..he..he bgus..byk lg yg lain lbih encem..so I give 5 star for th story...

anisah said...

mengarut nyer cter ni...cik dare oi....cam budak2 sgt criter anda ni...
but dat what ive xpected from u..

saiazuan said...

haha ble kuar wayang? 2012? ;p

miSz TiQue said...

coming soon :P.tunggu FK terima tawaran berlakon

Luffy said...

sy tempah satu tiket...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...